
Obrażenia: 1K10 +5
Trak0: +5
Typ obrażeń: sieczne
Opóźnienie: 5
Rodzaj biegłości: miecz oburęczny
Typ broni: 2-ręczna
Może używać:
Antypaladyn

Obrażenia: 1K10 +3
Trak0: +3
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
Sprawia, że dzierżąca go osoba wpada w szał berserkera
Można się go pozbyć dopiero po rzuceniu czaru Zdjęcie Klątwy
Opóźnienie: 7
Rodzaj biegłości: wielkie miecze
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 14
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag
Złodziej

Obrażenia: 1K10 +3
Trak0: +3
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
5% szansa przy każdym trafieniu na wyzwolenie Ognistej kuli zadającej 10K6 obrażeń
Wszystkie trafione ogry muszą wykonać rzut obronny przeciw magii albo zostaną zamienione w kamień.
Opóźnienie: 7
Rodzaj biegłości: miecz oburęczny
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 14
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag
Złodziej

Obrażenia: 1K10 +3, +1 pkt. obrażeń od zimna
Trak0: +3
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
25% szansa na rzucenie czaru Zamęt na przeciwnika na trzy rundy (rzut obronny przeciwko czarom by uniknąć efektu)
Opóźnienie: 7
Rodzaj biegłości: miecz oburęczny
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 13
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag
Złodziej

Obrażenia: 1K10 +4
Trak0: +4
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
Każde trafienie powoduje, że cel otrzymuje kumulatywny modyfikator -2 do TraK0, efekt działa przez 20 rund
Opóźnienie: 6
Rodzaj biegłości: miecz oburęczny
Typ broni: 2-ręczna
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag
Złodziej
Postać o Dobrym charkterze

Obrażenia: 1K12 +4
Trak0: +4
Typ obrażeń: sieczne
Opóźnienie: 6
Rodzaj biegłości: miecz oburęczny
Typ broni: 2-ręczna
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag
Złodziej

Obrażenia: 1K10 +4
Trak0: +4
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
Każde trafienie powoduje, że cel otrzymuje kumulatywny modyfikator -2 do TraK0, efekt działa przez 20 rund
Opóźnienie: 6
Rodzaj biegłości: miecz oburęczny
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 14
Może używać:
Paladyn

Obrażenia: 1K10 +2
Trak0: +2
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
Każde trafienie wysysa z ofiary punkt życia i przekazuje go posiadaczowi miecza. Zgromadzone w ten sposób punkty nie przekroczą jednak jego maksymalnych PŻ.
Opóźnienie: 8
Rodzaj biegłości: miecz oburęczny
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 14
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag
Złodziej
Mnich

Obrażenia: 1K10 +2, +4 przeciw istotom chaotycznym złym
Trak0: +2
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
+10% do odporności na magię
Opóźnienie: 8
Rodzaj biegłości: miecz oburęczny
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 14
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag
Złodziej

Obrażenia: 1K10 +3
Trak0: +3
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
Odporność na Zauroczenie i Zamęt.
Opóźnienie: 8
Rodzaj biegłości: miecz oburęczny
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 14
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag
Złodziej

Obrażenia: 1K10 +3
Trak0: +3
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
25% szansa przy każdym trafieniu, że cel będzie musiał wykonać rzut obronny przeciw śmierci (z modyfikatorem -2) lub zginie na miejscu.
Opóźnienie: 10
Rodzaj biegłości: miecz oburęczny
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 14
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag
Złodziej