
Specjalny:
+1 do Klasy Pancerza.
Raz dziennie Zauroczenie żywiołaka ziemi (rzut obronny z modyfikatorem +2 neguje).
Raz dziennie Zamiana kamienia w ciało (bez rzutu obronnego).

Obrażenia: 2K6 (bez rzutu obronnego)
Zasięg: 40 m
Obszar działania:1 istota

Specjalne:
Zauroczenie zwierzęcia, które nie obroni się przed różdżkami.
Zasięg:14 m
Obszar działania: 1 zwierzę
Czas działania: 10 tur

Specjalne:
Pozwala zapamiętać po 1 dodatkowym zaklęciu z poziomów 5, 6 i 7.
Może używać:
Mag

Specjalne:
Raz dziennie może zadać przeciwnikowi 5K6 pkt. obrażeń

Inteligencja:spadek do 3
Mądrość:spadek do 3
Specjalne:
Noszący jest po wpływem Ogłupienia
Można zdjąć jedynie po rzuceniu czaru Zdjęcie klątwy.

Specjalne:
+2 do Klasy Pancerza
+2 do rzutów obronnych
+10% do odporności na magię
Odporność na choroby i trucizny
Regeneruje 1 pkt. życia co 3 sekundy
Raz dziennie może rzucać Niewidzialność
Trzy razy dziennie może rzucać Ulepszone Przyspieszenie Ruchów.

Specjalne:
Umożliwia zapamiętanie 1 dodatkowego czaru z poziomów od 1 do 4.
Może używać:
Kapłan
Druid

Specjalne:
-50% do Zręczności
-50% do Krycia się
75% szansa na nieudane rzucenie czaru.
Inne:Można zdjąć tylko po rzuceniu czaru Zdjęcie klątw

Klasa Pancerza: +1
Rzuty obronne: +1

Klasa Pancerza: +2
Rzuty obronne: +2

Specjalne:Zapewnia noszącemu infrawizję na odległość 40 metrów

Specjalne:
+50% do odporności na ogień
Zauroczenie żywiołaka ognia (rzut obronny z modyfikatorem +2 neguje)
Raz dziennie pozwala rzucać Płonące dłonie, za 1K3 +2 pkt. obrażeń
Raz dziennie pozwala rzucać Słup ognia, za 6K8 pkt. obrażeń

Specjalne:
Zauroczenie żywiołaka powietrza (rzut obronny z modyfikatorem +2 neguje)
Raz dziennie pozwala rzucać Ulepszoną niewidzialność na 10 rund
[ 1 ]