Przedmioty
Broń drzewcowa
*Halabardy


Halabarda +2: 'Ostrze Suryrisa'

Obrażenia: 1K10 +2
Trak0 +2
Typ obrażeń: kłute
Opóźnienie: 7
Rodzaj biegłości: halabarda
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 13
Nie może używać:
Kapłan
Druid
Mag
Złodziej


Halabarda +3: 'Zguba smoków'

Obrażenia: 1K10 +3, +6 przeciwko smokom
Trak0 +3
Typ obrażeń: kłute
Opóźnienie: 9
Rodzaj biegłości: halabarda
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 13
Nie może używać:
Kapłan
Druid
Mag
Złodziej


Halabarda Harmonium +3

Obrażenia: 1K10 +3
Trak0 +3
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:
+1 do Siły
-1 do Inteligencji
-1 do Mądrości
Opóźnienie: 9
Rodzaj biegłości: halabarda
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 11
Nie może używać:
Kapłan
Druid
Mag
Złodziej


Halabarda +4: Oddech Smoka

Obrażenia: 1K10
Trak0 +4
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:
+1 pkt. obrażeń od zimna
+1 pkt. obrażeń od ognia
+1 pkt. obrażeń od elektryczności
+1 pkt. obrażeń od kwasu
+1 pkt. obrażeń od trucizny
Opóźnienie: 5
Rodzaj biegłości: halabarda
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 13
Nie może używać:
Kapłan
Druid
Mag
Złodziej


Halabarda +4: Czarna mgła

Obrażenia: 1K10 +4
Trak0 +4
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:
Trzy razy dziennie rzuca Ociemniałość w promieniu 3 m. (rzut obronny na magię neguje)
Opóźnienie: 5
Rodzaj biegłości: halabarda
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 13
Nie może używać:
Kapłan
Druid
Mag
Złodziej


Halabarda +2: Ostrze Zmierzchu

Obrażenia: 1K10 +2, +2 pkt. obrażeń od zimna
Trak0 +2
Typ obrażeń: kłute
Opóźnienie: 7
Rodzaj biegłości: halabarda
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 13
Nie może używać:
Kapłan
Druid
Mag
Złodziej


Halabarda +4: Fala

Obrażenia: 1K10 +4
Trak0 +4
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:
15% szansa na wyssanie wody z ofiary (+15 pkt. obrażeń)
Zabija żywiołaki ognia, ifrity i salamandry (bez rzutów obronnych)
Opóźnienie: 5
Rodzaj biegłości: halabarda
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 13
Nie może używać:
Mnich
Kapłan
Druid
Mag
Złodziej