Wekiera +2: Ramię Maulera
Obrażenia: 1K6 +3
Trak0: +1, +3 przeciw istotom nienaturalnym
Typ obrażeń: obuchowe
Specjalne:
Siła: 18
Opóźnienie: 5
Rodzaj biegłości: wekiera
Typ broni: 1-ręczna
Nie może używać:
Druid
Mag
Złodziej
Wekiera zniszczeń +1
Obrażenia: 1K6 +2
Trak0: +1
Typ obrażeń: obuchowe
Specjalne:
2K6 +4 obrażeń dla nieumarłych, oprócz tego muszą wykonać rzut obronny przeciw
śmierci (z modyfikatorem -4) albo ulegają zniszczeniu.
Opóźnienie: 6
Rodzaj biegłości: wekiera
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 10
Nie może używać:
Druid
Mag
Złodziej
Wekiera +3: 'Rozłupywacz czaszek'
Obrażenia: 1K6 +4, +2 pkt. obrażeń dla humanoidów
Trak0: +3
Typ obrażeń: obuchowe
Opóźnienie: 4
Rodzaj biegłości: wekiera
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 10
Nie może używać:
Druid
Mag
Złodziej
Wekiera +1: 'Upadek Ardulii'
Obrażenia: 1K6 +2
Trak0: +1
Typ obrażeń: obuchowe
Specjalne:
Przy każdym trafieniu ofiara musi wykonać rzut obronny przeciw czarom z
modyfikatorem +3 lub zostanie spowolniona na 12 sekund.
Opóźnienie: 6
Rodzaj biegłości: wekiera
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 10
Nie może używać:
Druid
Mag
Złodziej
Wekiera zniszczeń +2
Obrażenia: 1K6 +3
Trak0: +2
Typ obrażeń: obuchowe
Specjalne:
2K6 +4 obrażeń dla nieumarłych, oprócz tego muszą wykonać rzut
obronny przeciw śmierci (z modyfikatorem -4) albo ulegają zniszczeniu.
Odporność na wysysanie poziomów.
Opóźnienie: 6
Rodzaj biegłości: wekiera
Typ broni: 1-ręczna
Nie może używać:
Druid
Mag
Złodziej
Wekiera Służki
Obrażenia: 1K6 +3
Trak0: +2
Typ obrażeń: obuchowe
Specjalne:
Trafiony musi wykonać rzut obronny przeciw truciźnie albo otrzyma 2 punkty
obrażeń co rundę przez okres 10 rund.
Opóźnienie: 6
Rodzaj biegłości: wekiera
Typ broni: 1-ręczna
<Może używać:
Tylko elfi lub pół-elfi zły kapłan
Wekiera Jerroda
Obrażenia: 1K6 +3, +5 przeciwko demonom
Trak0: +2, +5 przeciwko demonom
Typ obrażeń: obuchowe
Opóźnienie: 5
Rodzaj biegłości: wekiera
Typ broni: 1-ręczna
Nie może używać:
Druid
Mag
Złodziej