
Specjalny:
+30% do Cichego chodzenia
Może używać:
Złodziej

Specjalne:
+50% do odporności na chłód
Waga: 4

Specjalne:
+1 do Charyzmy
Odporność na choroby.

Specjalne:
Przyspieszenie ruchów o podwójnej sile, ale bez możliwości atakowania lub rzucania czarów.

Specjalne:
Te buty czynią właściciela eterycznym na 30 sekund (raz dziennie). Czyni to go odpornym na zwykłą broń. Wciąż można rzucać czary i używać broni.

Specjalne:
Zwiększają prędkość poruszania się.

Specjalne:
+20% do Cichego chodzenia
+15% do Krycia się.
Waga: 4
Nie może używać:
Druid
Wojownik
Mag
Kapłan

Specjalne:
+5 do Klasy Pancerza przeciw broni strzeleckiej.
Waga: 4

Specjalne:
+50% do odporności na elektryczność.
Waga: 4

Specjalne:
+2 do Klasy Pancerza
Noszący przenosi się co 12 sekund do losowego przeciwnika (kiedy znajduje się on w zasięgu wzroku)