
Specjalne:
+50% do Krycia się

Specjalne:
Raz dziennie tworzy sześć strzałek +5

Klasa pancerza: +1
Specjalne:
Raz dziennie właściciel może zmienić się w szczura, trolla albo galaretę musztardową.

Specjalne:
Uniemożliwia magiczne wykrywanie, takie jak Wykrycie niewidzialności czy magiczne poszukiwania.
Waga: 3

Specjalne:
+2 do Charyzmy.
Waga: 3

Specjalne:
+1 do Klasy Pancerza
+1 do rzutów obronnych.
Waga: 3

Specjalne:
+2 do Klasy Pancerza
+2 do rzutów obronnych
Waga: 3

Specjalne:
Odbija wszystkie obrażenia elektryczne z powrotem do źródła.

Specjalne:
Odbija wszystkie obrażenia od zaklęć do źródła. Dotyczy to zaklęć ofensywnych takich jak Magiczny pocisk, ale nie takich jak Unieruchomienie osoby.

Specjalne:
+5 do KP przeciw broni strzeleckiej
+1 do KP przeciw innym rodzajom broni
Czas trwania: 1 tura
Liczba ładunków: nieznana
Waga: 4

Specjalne:
Przemiana w wilka w dowolnej chwili.
Waga: 3

Specjalne:
+4 do Klasy Pancerza przeciwko pociskom
+2 do rzutów obronnych przeciwko śmierci, zionięciom i różdżkom