
Klasa pancerza: +1
Specjalny:
+1 do Charyzmy
Chroni przed trafieniami krytycznymi
Nie może używać:
Mag
Bard
Złodziej

Klasa pancerza: bez zmian
Specjalne:
+1 do rzutów obronnych
+20% do odporności na elektryczność
+20% do odporności na zimno
+20% do odporności na ogień
Chroni przed trafieniami krytycznymi
Nie może używać:
Mag
Bard
Złodziej

Klasa pancerza: bez zmian
Specjalne:
Chroni przed trafieniami krytycznymi Zapewnia noszącemu infrawizję na odległość 40 metrów
Nie może używać:
Mag
Bard
Złodziej

Klasa pancerza: bez zmian
Specjalne:
Chroni przed trafieniami krytycznymi
Nosząca go osoba jest odporna na zauroczenia
Nie może używać:
Mag
Bard
Złodziej

Klasa pancerza: +1
Specjalne:
+5 do maksymalnych punktów życia
+1 do rzutów obronnych
+1 do TraK0
Chroni przed trafieniami krytycznymi
Nie może używać:
Mag
Bard
Złodziej

Klasa pancerza: bez zmian
Specjalne:
Chroni przed trafieniami krytycznymi
Odporność na ogień
Raz dziennie pozwala rzucać Ognistą kulą, zadającą 6K6 pkt. obrażeń, o zasięgu 30 m i obszarze działania w promieniu 10 m.
Raz dziennie pozwala rzucać Tęczowe kolory jak na 7. poziomie czarodzieja.
Raz dziennie pozwala rzucać Promień słońca, zadający 3K6 pkt. obrażeń (rzut obronny na magię lub oślepia na 10 rund), nieumarli otrzymują dodatkowe 1K6 pkt. obrażeń na poziom (rzut obronny na magię lub ulegają zniszczeniu). Zasięg 6,5 m, obszar działania w promieniu 6,5 m.
Nie może używać:
Mag
Bard
Złodziej

Klasa pancerza: bez zmian
Specjalne:
Ustala odporność na ogień, zimno i elektryczność na poziomie 25%
Nie może używać:
Mag
Bard
Złodziej

Klasa pancerza: bez zmian
Specjalne:
Pozwala rzucać Zaklęcie Śmierci, w zasięgu 10 m. Obszar działania to sześcian o boku 10 m.
Nie może używać:
Mag
Bard
Złodziej

Klasa pancerza: +1
Specjalne:
Raz dziennie pozwala rzucać czar Mamidło
Nie może używać:
Mag
Bard
Złodziej

Klasa pancerza: bez zmian
Specjalne:
Regeneracja 2 punktów życia na minutę.
Nie może używać:
Mag
Bard
Złodziej

Klasa pancerza: +1
Nie może używać:
Mag
Bard
Złodziej

Klasa pancerza: bez zmian
Specjalne:
+10% do punktów życia
+1 do TraK0
Nie może używać:
Mag
Bard
Złodziej

Klasa pancerza: bez zmian
Specjalne:
Charakter staje się przeciwny
Chroni przed trafieniami krytycznymi
Może być zdjęty tylko po rzuceniu czaru Zdjęcie klątwy