Zbroja skórzana +2: 'Obrońca zastępcy'
Klasa Pancerza:6
Wymagana siła:4
Nie może używać:
Mag
Przyciągacz pocisków +2
Klasa Pancerza:5 (15 przeciwko broni strzeleckiej)
Wymagana siła:6
Nie może używać:
Mag
Pancerz cienia
Klasa Pancerza:4
Wymagana siła:6
Specjalne:
+15% do Krycia się
Może używać:
Złodziej
Zbroja skórzana +3: 'Życie i śmierć Karajaha'
Klasa Pancerza:5
Wymagana siła:3
Nie może używać:
Mag
Zbroja skórzana gruba
Klasa Pancerza:6
Wymagana siła:6
Specjalne:
-20 do Cichego chodzenia
-10 do Otwierania zamków
-10 do Znajdowania pułapek
-10 do Kradzieży kieszonkowych
Nie może używać:
Mag
Skóra ghula +4
Klasa Pancerza:4
Sepcjalne:
+3 do rzutów obronnych przeciwko paraliżowi/truciźnie
Nie może używać:
Mag
Podarunek Nocy +5
Klasa Pancerza:3
Specjalne:
+20% do Krycia się
Nie może używać:
Mag
Zbroja skórzana orków +3
Klasa Pancerza:4
Wymagana siła:6
Specjalne:
+10% do odporności na ataki pociskami
-1 do Charyzmy
Nie może używać:
Mag
Zbroja głębokiej nocy +4
Klasa Pancerza:3
Wymagana siła:6
Może używać:
Mag
Zbroja żmii +5
Klasa Pancerza:1
Sepcjalne:
-2 to rzutów obronnych przeciwko truciźnie/paraliżowi
Nie może używać:
Mag
Łuska Smoka Cieni
Klasa Pancerza:1
Wymagana siła:6
Specjalne:
+50% do odporności na kwas
Nie może używać:
Mag
Skóra Aegera +3
Klasa Pancerza:3
Wymagana siła:6
Specjalne:
+15% do odporności na ogień, zimno i kwas
Odporność na Zamęt
Nie może używać:
Mag
Ludzka skóra +5
Klasa Pancerza:3
Wymagana siła:3
Specjalne:
+4 do rzutów obronnych
+20% do odporności na magię
Nie może używać:
Mag
Postać o charakterze dobrym lub neutralnym