Przedmioty
Zbroje
*Szaty


Szata ochrony przed chłodem

Specjalny:
+20% do odporności na chłód
Może używać:
Mag


Szata ochrony przed ogniem

Specjalne:
+20% do odporności na ogień
Może używać:
Mag


Szata ochrony przed elektrycznością

Specjalne:
+20% do odporności na elektryczność
Może używać:
Mag


Szata łotrzyka

Specjalne:
+1 do Klasy Pancerza przeciwko obrażeniom siecznym
+1 do rzutów obronnych przeciwko śmiertelnej magii
Może używać:
Mag


Szata wędrowcy

Specjalne:
+1 do Klasy Pancerza przeciw pociskom
+1 do rzutów obronnych przeciw zionięciom
Może używać:
Mag


Szata łowcy przygód

Specjalne:
+1 do Klasy Pancerza przeciw obrażeniom obuchowym
+1 do rzutów obronnych przeciw polimorfii/petryfikacji
Może używać:
Mag


Szata dobrego arcymaga

Specjalne:
+5% do odporności na magię
+1 do rzutów obronnych
Może używać:
Mag, Postać dobra


Szata neutralnego arcymaga

Specjalne:
+5% do odporności na magię
+1 do rzutów obronnych
Może używać:
Mag, Postać neutralna


Szata złego arcymaga

Specjalne:
+5% do odporności na magię
+1 do rzutów obronnych
Może używać:
Mag, Postać zła


Szata Vekny

Specjalne:
Poprawia prędkość rzucania czaru o 4
+10% do odporności na magię
Może używać:
Mag


Szata ucznia

Opis:
Szata ta została wykonana przez twoich uczniów, którzy ciężko pracowali w Kuli Sfer.
Klasa pancerza:3