Szata ochrony przed chłodem
Specjalny:
+20% do odporności na chłód
Może używać:
Mag
Szata ochrony przed ogniem
Specjalne:
+20% do odporności na ogień
Może używać:
Mag
Szata ochrony przed elektrycznością
Specjalne:
+20% do odporności na elektryczność
Może używać:
Mag
Szata łotrzyka
Specjalne:
+1 do Klasy Pancerza przeciwko obrażeniom siecznym
+1 do rzutów obronnych przeciwko śmiertelnej magii
Może używać:
Mag
Szata wędrowcy
Specjalne:
+1 do Klasy Pancerza przeciw pociskom
+1 do rzutów obronnych przeciw zionięciom
Może używać:
Mag
Szata łowcy przygód
Specjalne:
+1 do Klasy Pancerza przeciw obrażeniom obuchowym
+1 do rzutów obronnych przeciw polimorfii/petryfikacji
Może używać:
Mag
Szata dobrego arcymaga
Specjalne:
+5% do odporności na magię
+1 do rzutów obronnych
Może używać:
Mag, Postać dobra
Szata neutralnego arcymaga
Specjalne:
+5% do odporności na magię
+1 do rzutów obronnych
Może używać:
Mag, Postać neutralna
Szata złego arcymaga
Specjalne:
+5% do odporności na magię
+1 do rzutów obronnych
Może używać:
Mag, Postać zła
Szata Vekny
Specjalne:
Poprawia prędkość rzucania czaru o 4
+10% do odporności na magię
Może używać:
Mag
Szata ucznia
Opis:
Szata ta została wykonana przez twoich uczniów, którzy ciężko pracowali w Kuli
Sfer.
Klasa pancerza:3