Dzielnica Cmentarna.


Drukuj !
  1. Zakopany żywcem
  2. Duch Wellwyna
  3. Sierota Risa
  4. Nevin i Wuj Lester
  5. Cmentarni Jattamani
  6. Krypty
  7. Edwin i Korgan
  8. Bodhi
Zakopany żywcem

Mijając świerzo zakopany grób (patrz mapa) kliknij na nim i wyciągnij z niego ledwo żywego Tirdira. Dowiesz się, że chciano go zabić przez zakopanie żywcem. Da Ci on kawałek czerwonego materiału pochodzącego z płaszczu zbrodniarza. Nieopodal na Pn. przebywa Sethle, grabarz, weź go na spytki. Gostek spęka i wyjawi, że przymykał oko na działania Człowieka w Czerwieni, który przebywa w Dzielnicy Mostowej, po czym ucieknie wystraszony. Udaj się do jej Pd. części (patrz mapa Dzielnica Mostów), gdzie nastrasz Am-Si, Człowieka w Czerwieni. Poleci on do qmpli. Zostaw dwóch wojów na zewnątrz, a resztą udaj się do budynku, gdzie uciekł Am-Si. Jego towarzysze go zabiją, zaś sami uciekną. Ty tymczasem zabijesz ich: Camitisa i Reti wojownikami, którzy pozostali na zewnątrz. Przeszukaj ich siedzibę i ciała. Na pięterku przebywa Lady Elgee. Teraz masz dwa wyjścia:



dla dobrych - uwolnić Lady Elgee (16 750 exp)
lub
dla złych - zabrać dokument z rządaniem okupu (jest w szafce) i pojawić się w Slumsach w miejscu, które zostało do tego wyznaczone (Reputacja -2, Tuigański Krótki Łuk +1).

Duch Wellwyna

Przechodząc przez cmentarz napotkasz rankiem parę niziołków opłakujących śmierć swego syna. Wróć tu w nocy, a spotkasz ducha Wellwyna, który nie może zasnąć bez swego misia, ma go Lynis będący na zapleczu Miedzianego Diademu (przyciśnij Lynisa z związku z duchem), a później cios w plecy! Wróć z miśkiem do biednego dziecka i daj mu pluszaka (15 500 exp), później porozmawiaj z jego rodzicami w dzień (+5000 exp). Złe postacie mogą odmówić oddania misia, Wellwyn wtedy zamieni się w Upiora (jedyne 3000 exp za misję :-( ).

Lotos

W ciągu dnia w Pd.-Wsch. części cmentarza napotkasz Arenthisa i Risę. Kapłan wyjasni CI w rozmowie, że poszukuje opiekuna dla dziewczynki. Udaj się po rozmowie na Pn.-Zach. i porozmawiaj z rycerzem o imieniu Kamir, który właśnie opłakuje śmierć dziecka, wyjaśnij mu sytuację Risy (12 500 exp) i wróć do Arenthisa i porozmawiaj z całą trójką (+3000 exp). Ale my jesteśmy dobzi ;-)

Nevin i Wuj Lester

Na Pn. przez przypadek będziesz świadkiem kłótni rodzinnej, ale niezwykłej. Nevin poprosi Cię o ratunek przed zombie. Nie oczekuj jednak podziękowań, Nevin nie podziękuje, a wręcz się zdenerwuje i odejdzie. Nie ma znaczenia czy zabijesz Wuja Lestera czy pozwolisz mu zabić Nevina.

Cmentarni Jattamani

W Pn. części przed drzwiami grobowca, nocą napotkasz Steina, który podobnie jak ty zapewne lubi szukać błyskotek, skarbów i jeste własnie on podczas plądrowania grobowców. Możesz go załatwić, wtedy przywoła 2 kolesi (prosciutka walka) lub pozostawić go w spokoju. "Ja go killem !" :-)))

Krypty

Radzę przejąć działkę Steina i przeszukac wraz z splądrowaniem okolicznych krypt w poszukiwaniu skarbów. W jednym z nich znajdziesz między innymi: Kostrur Leczenia, Topór Bojowy +2 oraz zwój wyzwolenia zaklęć. Napotkasz takich przeciwników=strażników jak: Cienie, Biesy Cienia, Szkielety Wojownicy, a to doświadczenie, więc szykuj ostrze miecza, napnij cięciwę łuku, przygotuj zaklęcia i jazda!

Edwin i Korgan

Kiedy wejdziesz do Dzielnicy Cmentarnej to przy pierwszej wizycie Edwin owie kilka ciekawych historii. W niższych kryptach w ich pd. cześci naprzeciw gniazda pająków znajduje się wejście do krypty, z którą zw. są pomniejsze questy Edwina i Korgana. Obaj Ci panowie to z charakteru grubiańskie i złe osoby i za to ich kochamy! Edwin poszukuje Zwoju Nicosci, który ma mu dać moc i dlatego tak usilnie namawia drużynę do poszukiwań owego zwoju. Na mapce obok macie zaznaczone, gdzie się on znajduje tylko uwaga owy zwój jest w posiadaniu Nevaziah, Lisz, a może nawet pomniejszy, bo jest okropnie słaby! Nawet słaba drużyna nie powinna mieć problemów, pod warunkiem, że będzie posiadała magiczne uzbrojenie. Korgan zaś chce tu "podskoczyć" po księgę Kazy. Ma ona niejako znajdować się tutaj w tej części krypt. Aby przekonać się, że owa księga została skradziona musisz udać się na samo południe (patrz mapka obok).
["To jeden z ciekawszych momentów w grze, gdyż mój pobratymiec zasięga języka jak się tylko da :-)" - Cromwell]
Bodhi

Jeżeli twoja główna postać jest złą postacią to po otrzymaniu "zaproszenia" od wampira o imieniu Valen, napotkasz tu czekajaca na Ciebie (Pn.-Zach.), obok krypty, Bodhi-szefa gildii walczącej z Złodziejami Cienia. Jeżeli się zdecydujesz to więcej inromacji, dotyczących zadań przez nią zlecanych, znajdziesz w Rozdziale III. You are bad, veryyyy baaaaad! ;-)

Na temat niższych krypt (poziomów) cmentarza, więcej znajdziesz w III Rozdziale, gdyż wiążą się one z dalszą rozgrywką. Nic jednak nie zabrania Ci tu wcześniej wejść np. w ramach misji Korgana.