Bramy Miasta.


Drukuj !
  1. Flydian i misja w Targowie
  2. Gangster Hanj
  3. Lotos
  4. Po Krzywym Żurawiem
Flydian i misja w Targowie

W centralnym punkcie tej dzielnicy napotkasz Flydiana. Poprosi Cie on o pomoc jego miastu, zaatakowanym przez zwierzęta. Przyjmij to zadanie (warto), a ponadto wiąże się ono z Gajem Druidów. Po przyjęciu bądź odrzuceniu zadania, Flydian odejdzie.

Gangster Hanj

Idąc ulicą, przypadkowo będziesz świadkiem próby wyłudzenia haraczu od kupca. Możesz nastraszyć rzezimieszka strażami amnijskimi lub mu "pomóc" czy odejść bez zareagowania. Jeżeli pomożesz, Handlarz jako wyraz wdzięczności zaoferuje Ci, jeden raz, swe towary. Może nie są one nadzwyczajne, ale można mu coś sprzedać zbędnego z inventory (qrde znaczy plecaka, za dużo Diablo i jemu podobnych gier :-).

Lotos

Bandon przy pomocy łapówki przemyci płatki lotosu do miasta. Nic nie wskurasz. Dowiesz się jedynie, że korupcja Amnowi nie jest obca.

Pod Krzywym Żurawiem

Tawerna ta nie oferuje nic nadzwyczajnego: nocleg, pifo i alkoholo pochodne ;-). Na pietrze rozmawia ze sobą para kochanków, niechcący im przeszkodziłeś, w zależności jak się zachowiesz, możesz wpłynąć na ich losy bardziej niż sobie wydajesz z tego sprawę, zgubnie lub zbawnie dla ich związku. Nic tu nie poradzę, a jedynie liczę na twój takt ;-)))

Krypta Lisza

Przeszukaj Pn.-Wsch. ścianę. Zauważysz tajemne przejście. Rezyduje w nim potężny mag, przedstawiciel Liszy. Broni on miecza "Dzienna Gwiazda". Potęga tego miecza jest niewyobrażalna, jednak pierw trzeba wysłać na wieczny spoczynek i tak już martwego Maga. Walka jest ciężka, a nawet cięższa niż zwykle walki z Liszami, gdyż przestrzeń jest BARDZO mała, co zmniejsza manewrność drużyny. Powiem tyle, ten Lisz rzuca czary w takiej kolejności: Łańcuch Zaklęć (same zaklęcia ochronne), Zatrzymanie Czasu, Ochrona przed Złem, Brama, Rój Meteorów i później, jeśli jeszcze żyjesz, prawie same zaklęcia ofensywne. Pamietaj żeby zabezpieczyć postacie przed Strachem, gdyż wywołuje go Bies z Czeluści oraz zaklęcie Lisza. Warto tu wpkować wojownika wypasionego bronią +3 lub lepszą i chronionego przed magią puścić go na magusia. Ja kocham takie potyczki, bo to nie codzienność, więc wysyłam swego maga, to jest dopiero walka (!!!) Mag/Kapłan VS Lisz, proszę obstawiać! :-) Po zabiciu Lisza znajdziesz kilka różdżek, między innymi Różdżkę Terroru (przeczytaj jej "instrukcję", bo szkoda byłoby tak ślicznej buźki i magnetyzującej osobowości ;-) i przede wszystkim "Dzienną Gwiazdę" + 22 000 exp za śmierć Lisza.