- Flydian i misja w Targowie
- Gangster Hanj
- Lotos
- Po Krzywym Żurawiem
Flydian i misja w Targowie
W centralnym punkcie tej dzielnicy napotkasz
Flydiana. Poprosi Cie on o pomoc jego miastu,
zaatakowanym przez zwierzęta. Przyjmij to zadanie (warto), a ponadto wiąże się ono z
Gajem Druidów.
Po przyjęciu bądź odrzuceniu zadania, Flydian odejdzie.
Gangster Hanj
Idąc ulicą, przypadkowo będziesz świadkiem próby wyłudzenia haraczu od kupca.
Możesz nastraszyć rzezimieszka strażami amnijskimi lub mu "pomóc" czy odejść bez zareagowania.
Jeżeli pomożesz, Handlarz jako wyraz wdzięczności zaoferuje Ci, jeden raz, swe towary.
Może nie są one nadzwyczajne, ale można mu coś sprzedać zbędnego z inventory (qrde znaczy plecaka, za dużo
Diablo i jemu podobnych gier :-).
Lotos
Bandon przy pomocy łapówki przemyci płatki lotosu do miasta. Nic nie wskurasz.
Dowiesz się jedynie, że korupcja Amnowi nie jest obca.
Pod Krzywym Żurawiem
Tawerna ta nie oferuje nic nadzwyczajnego: nocleg, pifo i alkoholo pochodne ;-).
Na pietrze rozmawia ze sobą para kochanków, niechcący im przeszkodziłeś,
w zależności jak się zachowiesz, możesz wpłynąć na ich losy bardziej niż sobie wydajesz z tego sprawę,
zgubnie lub zbawnie dla ich związku. Nic tu nie poradzę, a jedynie liczę na twój takt ;-)))
Krypta Lisza

Przeszukaj
Pn.-Wsch. ścianę. Zauważysz tajemne przejście. Rezyduje w nim potężny mag, przedstawiciel
Liszy.
Broni on miecza
"Dzienna Gwiazda". Potęga tego miecza jest niewyobrażalna,
jednak pierw trzeba wysłać na wieczny spoczynek i tak już martwego Maga.
Walka jest ciężka, a nawet cięższa niż zwykle walki z Liszami, gdyż przestrzeń jest BARDZO mała,
co zmniejsza manewrność drużyny. Powiem tyle, ten
Lisz rzuca czary w takiej kolejności:
Łańcuch Zaklęć (same zaklęcia ochronne), Zatrzymanie Czasu, Ochrona przed Złem, Brama,
Rój Meteorów i później, jeśli jeszcze żyjesz, prawie same zaklęcia ofensywne.
Pamietaj żeby zabezpieczyć postacie przed
Strachem, gdyż wywołuje go
Bies z Czeluści oraz
zaklęcie Lisza. Warto tu wpkować wojownika wypasionego bronią +3 lub lepszą i chronionego przed magią
puścić go na magusia. Ja kocham takie potyczki, bo to nie codzienność, więc wysyłam swego maga,
to jest dopiero walka (!!!)
Mag/Kapłan VS Lisz, proszę obstawiać! :-)
Po zabiciu Lisza znajdziesz kilka różdżek, między innymi
Różdżkę Terroru (przeczytaj jej "instrukcję",
bo szkoda byłoby tak ślicznej buźki i magnetyzującej osobowości ;-) i przede wszystkim
"Dzienną Gwiazdę"
+ 22 000 exp za śmierć Lisza.