Tabela nr.1 Ta tabela przedstawia wpływ reputacji na cenę kupowanych przedmiotów. Jeżeli wartość w procentach jest minusowa tzn., że towar będzie tańszy i odwrotonie do wartości dodatnich. |
Tabela nr.2 Ta tabela przedstawia jaką sumą można sobie "wykupić" dany poziom reputacji w Świątyni (dowolnej). Pamiętać trzeba, że reputacja rośnie drabinkowo tzn., że płacąc np. 2000 otrzymujemy reputację 16, ale żeby reptację dostać znowu podwyższoną o 1 wartość tzn. do 17 trzeba zapłacić kolejną sumkę 2500 SZ. W sumie 4500 SZ. |
WPŁYW REPUTACJI NA CENĘ PRZEDMIOTU | |
Reputacja | Procentowy koszt przedmiotu od poziomu bazowego |
20 | - 50% |
19 | - 40% |
18 | - 30% |
17 | - 20% |
16 | - 10% |
15 | - 10% |
14 | Neutralny |
13 | Neutralny |
12 | Neutralny |
11 | Neutralny |
10 | Neutralny |
9 | 10% |
8 | 20% |
7 | 20% |
6 | 30% |
5 | 40% |
4 | 50% |
3 | 100% |
2 | Sklep nie sprzeda przedmiotu |
ZWIĘKSZENIE REPUTACJI W ŚWIĄTYNI | |
Koszt | Poziom reputacji |
1500 | 1 |
1200 | 2 |
1000 | 3 |
1000 | 4 |
500 | 5 |
400 | 6 |
200 | 7 |
300 | 8 |
400 | 9 |
500 | 10 |
700 | 11 |
900 | 12 |
200 | 13 |
500 | 14 |
2000 | 15 |
2500 | 16 |
5000 | 17 |
----- | 18 |
----- | 19 |
----- | 20 |
Tabela nr.3 Z kolei ta Tabela przedstawai początkową wysokość reputacji w zależności jaki charkter postaci wybierzemy. |
Tabela nr.4 Ta Tabela przedstawia wpływ reputacji na reakcje drużyny oraz jej otoczenia w zależności od reputacji. Koniecznie to przeczytaj! |
Charakter | Reputacja początkowa |
Praworządny Dobry | 12 |
Neutralny Dobry | 11 |
Chaotyczny Dobry | 11 |
Praworządny Neutralny | 10 |
Neutralny | 10 |
Chaotyczny Neutralny | 10 |
Praworządny Zły | 9 |
Neutralny Zły | 9 |
Chaotyczny Zły | 8 |
ZMIANY REAKCJI W ZALEŻNOŚCI OD REPUTACJI | |
Reputacja | Efekt |
20 | Drużyna otrzymuje +4 do reakcji |
18-19 | Drużyna otrzymuje +3 do reakcji |
16-17 | Drużyna otrzymuje +2 do reakcji |
14-15 | Drużyna otrzymuje +1 do reakcji |
8-13 | Brak zmian |
7 | Drużyna otrzymuje -1 do reakcji |
6 | Drużyna otrzymuje -2 do reakcji |
5 | Drużyna otrzymuje -3 do reakcji |
4 | Drużyna otrzymuje -4 do reakcji |
3 | Drużyna otrzymuje -5 do reakcji. Za każdym razem, gdy wejdziena cywilizowany obszar, istnieje szansa, że pojawi się grupa Zakapturzonych Czarodziei i/lub Rycerzy Serca |
2 | Drużyna otrzymuje -6 do reakcji. Za każdym razem, gdy wejdziena cywilizowany obszar, istnieje szansa, że pojawi się grupa Zakapturzonych Czarodziei i/lub Rycerzy Serca |
1 | Drużyna otrzymuje -7 do reakcji. Za każdym razem, gdy wejdziena cywilizowany obszar, istnieje szansa, że pojawi się grupa Zakapturzonych Czarodziei i/lub Rycerzy Serca |
0 | Gracz nie może już kupować przedmiotów. Za każdym razem, gdy wejdzie na cywilizowany obszar pojawi się grupa Zakapturzonych Czarodziei i/lub Rycerzy Serca. BN-i zawsze wrogo reagują na drużynę. |
Tutaj pokazane są reakcje BNców w zależności od
Twojej reputacji. Warto przeczytać.
REAKCJE BN W ZALEŻNOŚCI OD REPUTACJI | |||
Charakter | |||
Reputacja | Dobry | Neutralny | Zły |
1 | Wrogi | Wrogi | Zadowolony |
2 | Wrogi | Zły | Zadowolony |
3 | Zły | Zły | Zadowolony |
4 | Zły | Niezadowolony | Zadowolony |
5 | Zły | Niezadowolony | Zadowolony |
6 | Niezadowolony | Neutralny | Zadowolony |
7 | Niezadowolony | Neutralny | Neutralny |
8 | Niezadowolony | Neutralny | Neutralny |
9 | Neutralny | Neutralny | Neutralny |
10 | Neutralny | Neutralny | Neutralny |
11 | Neutralny | Neutralny | Neutralny |
12 | Neutralny | Neutralny | Neutralny |
13 | Neutralny | Neutralny | Niezadowolony |
14 | Neutralny | Neutralny | Niezadowolony |
15 | Zadowolony | Neutralny | Niezadowolony |
16 | Zadowolony | Neutralny | Zły |
17 | Zadowolony | Neutralny | Zły |
18 | Zadowolony | Neutralny | Zły |
19 | Zadowolony | Niezadowolony | Wrogi |
20 | Zadowolony | Niezadowolony | Wrogi |