Tabele
Reputacja


Tabela nr.1

Ta tabela przedstawia wpływ reputacji na cenę kupowanych przedmiotów. Jeżeli wartość w procentach jest minusowa tzn., że towar będzie tańszy i odwrotonie do wartości dodatnich.

Tabela nr.2

Ta tabela przedstawia jaką sumą można sobie "wykupić" dany poziom reputacji w Świątyni (dowolnej). Pamiętać trzeba, że reputacja rośnie drabinkowo tzn., że płacąc np. 2000 otrzymujemy reputację 16, ale żeby reptację dostać znowu podwyższoną o 1 wartość tzn. do 17 trzeba zapłacić kolejną sumkę 2500 SZ. W sumie 4500 SZ.


WPŁYW REPUTACJI NA CENĘ PRZEDMIOTU
Reputacja Procentowy koszt przedmiotu od poziomu bazowego
20 - 50%
19 - 40%
18 - 30%
17 - 20%
16 - 10%
15 - 10%
14 Neutralny
13 Neutralny
12 Neutralny
11 Neutralny
10 Neutralny
9 10%
8 20%
7 20%
6 30%
5 40%
4 50%
3 100%
2 Sklep nie sprzeda przedmiotu
ZWIĘKSZENIE REPUTACJI W ŚWIĄTYNI
Koszt Poziom reputacji
1500 1
1200 2
1000 3
1000 4
500 5
400 6
200 7
300 8
400 9
500 10
700 11
900 12
200 13
500 14
2000 15
2500 16
5000 17
----- 18
----- 19
----- 20


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Tabela nr.3

Z kolei ta Tabela przedstawai początkową wysokość reputacji w zależności jaki charkter postaci wybierzemy.

Tabela nr.4

Ta Tabela przedstawia wpływ reputacji na reakcje drużyny oraz jej otoczenia w zależności od reputacji. Koniecznie to przeczytaj!


Charakter Reputacja początkowa
Praworządny Dobry 12
Neutralny Dobry 11
Chaotyczny Dobry 11
Praworządny Neutralny 10
Neutralny 10
Chaotyczny Neutralny 10
Praworządny Zły 9
Neutralny Zły 9
Chaotyczny Zły 8
ZMIANY REAKCJI W ZALEŻNOŚCI OD REPUTACJI
Reputacja Efekt
20 Drużyna otrzymuje +4 do reakcji
18-19 Drużyna otrzymuje +3 do reakcji
16-17 Drużyna otrzymuje +2 do reakcji
14-15 Drużyna otrzymuje +1 do reakcji
8-13 Brak zmian
7 Drużyna otrzymuje -1 do reakcji
6 Drużyna otrzymuje -2 do reakcji
5 Drużyna otrzymuje -3 do reakcji
4 Drużyna otrzymuje -4 do reakcji
3 Drużyna otrzymuje -5 do reakcji. Za każdym razem, gdy wejdziena cywilizowany obszar, istnieje szansa, że pojawi się grupa Zakapturzonych Czarodziei i/lub Rycerzy Serca
2 Drużyna otrzymuje -6 do reakcji. Za każdym razem, gdy wejdziena cywilizowany obszar, istnieje szansa, że pojawi się grupa Zakapturzonych Czarodziei i/lub Rycerzy Serca
1 Drużyna otrzymuje -7 do reakcji. Za każdym razem, gdy wejdziena cywilizowany obszar, istnieje szansa, że pojawi się grupa Zakapturzonych Czarodziei i/lub Rycerzy Serca
0 Gracz nie może już kupować przedmiotów. Za każdym razem, gdy wejdzie na cywilizowany obszar pojawi się grupa Zakapturzonych Czarodziei i/lub Rycerzy Serca. BN-i zawsze wrogo reagują na drużynę.

 

 

 

 

 

 

 

 

Tabela nr.5


Tutaj pokazane są reakcje BNców w zależności od
Twojej reputacji. Warto przeczytać.

REAKCJE BN W ZALEŻNOŚCI OD REPUTACJI
  Charakter
Reputacja Dobry Neutralny Zły
1 Wrogi Wrogi Zadowolony
2 Wrogi Zły Zadowolony
3 Zły Zły Zadowolony
4 Zły Niezadowolony Zadowolony
5 Zły Niezadowolony Zadowolony
6 Niezadowolony Neutralny Zadowolony
7 Niezadowolony Neutralny Neutralny
8 Niezadowolony Neutralny Neutralny
9 Neutralny Neutralny Neutralny
10 Neutralny Neutralny Neutralny
11 Neutralny Neutralny Neutralny
12 Neutralny Neutralny Neutralny
13 Neutralny Neutralny Niezadowolony
14 Neutralny Neutralny Niezadowolony
15 Zadowolony Neutralny Niezadowolony
16 Zadowolony Neutralny Zły
17 Zadowolony Neutralny Zły
18 Zadowolony Neutralny Zły
19 Zadowolony Niezadowolony Wrogi
20 Zadowolony Niezadowolony Wrogi