Ogólne dane: | Może być doskonałym wojownikiem. Chociaż nie jest tak zdyscyplinowany czy wyszkolony jak normalny wojownik, barbarzyńca może świadomie wejść w szał berserkerski, przez co staje się znacznie lepszym wojownikiem (terminatorem) ;-). |
Zalety: | Ruszają się o 2 punkty szybciej niż normalna postać. Barbarzyńcy są niewrażliwi na cios w plecy. Może wejść w szał bitewny raz dziennie na każde 4 poziomy. Daje on premię +4 do siły i kondycji, +2 do rzutów obronnych przeciw magii, jednak pogarsza klasę pancerza o 2. Daje także odporność na wszystkie czary jak strach, uroki, unieruchomienia, labirynty, zamęt i czary wysysające poziomy. Na 11 poziomie barbarzyńca zdobywa 10% odporności na bronie. Ta premia polepsza się o 5% na każde następne 4 poziomy. Barbarzyńca rzuca kostką K12 na punkty życia przy zdobywaniu nowego poziomu. |
Wady: | Nie może nosić zbroi płytowych. Nie może specjalizować się ponad normalną specjalizację. |
Ocena | 5/5 Doskonały woj! |