Profesje
*Łowca


Ogólne dane: Może używać dowolnej broni i zbroi, jednak np. kryć może się w cieniu przy użyciu słabszych pancerzy. Łowca gdy jego kondycja przekracza 17 dostaje dodatkowe punkty życia. Walcząc z większymi potworami, zadają im większe obrażenia. Na wyższych poziomach łowca może używać niskopoziomowych czarów kapłańskich. Łowca musi mieć dobry charakter a siła i inteligencja muszą być wyższe od 13, a mądrość i kondycja od 14. Są to jego najważniejsze cechy.
Zalety: Specjalizacja, posługiwanie się dwoma rodzajami broni na raz, rasowy wróg, krycie się, oraz zauroczenie ssaków. Na ósmym poziomie łowcy zdobywają umiejętność rzucania czarów kapłanów.
Wady: Tylko ludzie, pół-elfy i elfy o dobrym charakterze.
Ocena 4,5/5
Powiem tak: "zaskakiwał mnie już nie raz :-)"!

PODKLASY:

Łucznik: Doskanały strzelec! Niestety tylko :-(
Zalety:
Premie do strzelania, mierzony strzał.
Wady:
nie może nosić metalowej zbroi, nie może specjalizować się w broniach do walki wręcz.
4/5
Trafi chyba nawet jumbo jeta od Bin Ladena ;-)
Tropiciel: Tropiciele służą jako tajni zwiadowcy. Dobrze się czują zarówno w mieście, jak i w dziczy. To szpiedzy i informatorzy.
Zalety:
potrafi sztyletować jak złodziej, ma ograniczony dostęp do czarów czarodziei.
Wady: nie może nosić cięższej zbroi nić ćwiekowana skóra.
3/5
Władca Zwierząt: To wędrowiec, nie lubi cywilizowanych terenów. Posiada nadnaturalna więź ze zwierzętami. Żyje z naturą.
Zalety:
Może wzywać na pomoc zwierzęta
Wady:
Nie może używać broni metalowej.
2/5
Przyzywać zwierzęta może każdy Druid a zbroje to podstawa!