Ogólne dane: | Może używać dowolnej broni i zbroi, jednak np. kryć może się w cieniu przy użyciu słabszych pancerzy. Łowca gdy jego kondycja przekracza 17 dostaje dodatkowe punkty życia. Walcząc z większymi potworami, zadają im większe obrażenia. Na wyższych poziomach łowca może używać niskopoziomowych czarów kapłańskich. Łowca musi mieć dobry charakter a siła i inteligencja muszą być wyższe od 13, a mądrość i kondycja od 14. Są to jego najważniejsze cechy. |
Zalety: | Specjalizacja, posługiwanie się dwoma rodzajami broni na raz, rasowy wróg, krycie się, oraz zauroczenie ssaków. Na ósmym poziomie łowcy zdobywają umiejętność rzucania czarów kapłanów. |
Wady: | Tylko ludzie, pół-elfy i elfy o dobrym charakterze. |
Ocena | 4,5/5 Powiem tak: "zaskakiwał mnie już nie raz :-)"! |
Łucznik: | Doskanały strzelec! Niestety tylko :-( Zalety: Premie do strzelania, mierzony strzał. Wady: nie może nosić metalowej zbroi, nie może specjalizować się w broniach do walki wręcz. 4/5 Trafi chyba nawet jumbo jeta od Bin Ladena ;-) |
Tropiciel: | Tropiciele służą jako tajni zwiadowcy. Dobrze się czują zarówno w mieście, jak i
w dziczy. To szpiedzy i informatorzy. Zalety: potrafi sztyletować jak złodziej, ma ograniczony dostęp do czarów czarodziei. Wady: nie może nosić cięższej zbroi nić ćwiekowana skóra. 3/5 |
Władca Zwierząt: | To wędrowiec, nie lubi cywilizowanych terenów. Posiada nadnaturalna więź ze
zwierzętami. Żyje z naturą. Zalety: Może wzywać na pomoc zwierzęta Wady: Nie może używać broni metalowej. 2/5 Przyzywać zwierzęta może każdy Druid a zbroje to podstawa! |