Ogólne dane: | Może walczyć używając dowolnej broni i zbroi, ponadto, od 9 poziomu, ma możliwość używania niektórych czarów kapłańskich. Tak jak Łowca i wojownik gdy kondycja przekracza 17 otrzymuje dodatkowe punkty życia. Ma pewną odporność na czary, trucizny i choroby. Poza tym wykrywa zło i jest otoczony aurą, która chroni paladyna przed złem. Paladynem może zostać jedynie człowiek o charakterze praworządnym dobrym, posiadający inteligencje i mądrość wynoszące najmniej 9, siłę równą lub wyższą od 12 oraz charyzmę większą niż 17. |
Zalety: | Specjalizacja, nakładanie rąk, odpędzanie nieumarłych, +2 do wszystkich rzutów obronnych, ochrona przed złem, oraz wykrycie zła. Na 9 poziomie , paladyni zdobywają umiejętność rzucania czarów kapłańskich. |
Wady: | Tylko ludzie o praworządnym charakterze. |
Ocena | 4,75/5 Nie wiem dlaczego, ale zawsze lubiłem nimi grać...:-) |
Kawaler | Ta klasa to najbardziej typowy obraz rycerza. Specjalizuje się na zwalczaniu
"klasycznych" złych potworów, takich jak smoki i demony. Zalety: Premia do trafienia demonów i smoków, odporność na strach i trucizny, 20% odporności na kwas i ogień. Wady: nie może używać broni dystansowych. 5/5 A po cholere mi łuk ..:-) |
Inkwizytor | Inkwizytor poświęcił swe życie zwalczaniu adeptów złej magii i pokonaniu sił
ciemności. W tym celu jego bóg obdarzył go specjalnymi zdolnościami. Zalety: Odporny na unieruchomienia i zauroczenia. Widzenie prawdy i Rozproszenie magii. Wady: Nie może używać zdolności "nakładania rąk", nie może rzucać czarów kapłańskich, nie może odpędzać nieumarłych, nie może "leczyć chorób". 3/5 Niestety nie posiada kilku podst. zdolności... :-( |
Łowca nieumarłych | Ten święty mściciel Rozwinął swe umiejętności w stronę zwalczania nieumarłych i
innych nienaturalnych stworów. Jest odporny na wiele ich
ataków. Zalety: Odporność na unieruchomienie i wyssanie energii. Premie do trafienia nieumarłych. Wady: nie może używać "nakładania rąk". 4,5/5 "Odpędzanie nieumarłych" wymiata ;-). |