Wzgórza Umar.


Drukuj !
  1. Problemy wioski
  2. Jermien i Golem
  3. Młokosy...
  4. Chata Valygara
  5. Kurczakowe skarby
  6. Ludzka Skóra
Problemy wioski

Gdy pojawisz się w wiosce, będziesz świadkiem przemówienia Pastora Lloyda, który będzie się starał uspokoic tłum. Dowiesz się, że wieśniacy obarczają winą o morderstwa wilki, szwędające się Ogry i Wiedźmę Umar, jednak żadna z tych teorii nie jest trafna. udaj się do domu Pastora Lloyda i zaoferuj swą pomoc, musisz udać się na Pd.-Zach. do Chaty Łowcy (patrz mapka). Na stole w chacie znajdziesz Dziennik merelli, w którym pisze, że idzie sprawdzić, dlaczego okoliczne wilki tak dziwnie się zachowują. W sypialni widać ślady walki. Na podłodze leży notatka pozostawiona przez Mazzy Fentan, pojawi się nowa lokacja na Twojej mapie - Ruiny Świątyni. Udaj się z tymi informacjami do Pastora Lloyda. teraz udaj się na Pn. do Madulfa i jego kompani (patrz mapka). Porozmawiaj z przywódcą, czyli Ogrzym Magiem - Madulf, powie Ci, że są dezerterami z pd. kampanii i wojna się im już znudziła. Szukają spokoju, ale są zaniepokojeni, bo kilku z ich towarzyszy zginęło. Madulf poprosi Cię, abyś stał się mediatorem pomiędzy nimi, a wioską. Madulf proponuje ochrone ludzi w zamian za spokój i możliowść handlu z tutejszymi. Udaj się z propozycją do Pastora (mediacje potrwają cały dzień). nastepnego dnia wróć do Madulfa, a otrzymasz prezent. Porozmawiaj ponownie z Pastorem, a wyjasni się jego wczorajsza nieobecność. Wróć po wykonaniu misji w Ruinach Świątyń do Pastora z wieściami o Panu Cieni.

Jermien i Golem

Nad domem Pastora znajduje się mieszkanie Jermiena, przedstawiciela Zakapturzonych Czarodzieji. Przed domem stoi Daar, nieszczęśliwie zakochany w Colette
[Cromwell:"Nie wiem czemu, ale imie tej dziewki kojarzy mi się z kotletem, może jestem głodny?"]
Porozmawiaj z Jermienem (oczywiście wpierw pogadaj z Daarem), zaoferuj swą pomoc magowi. Musisz dostarczyć mu Krew Mimika. Stworzenie te możesz znaleźć w Jaskini Umar (patrz mapka) z Umbrowym Kolosem. Kiedy dostarczysz krew jermienowi, możesz przygotować się do walki. Golem oszaleje, a ty będziesz musiał uratować nieszczęśnika (masz troche czasu, gdyz mag rzucił Kamienną Skórę). Przypadkiem rozwiązałeś również problem Daara, przeszukaj domek. Aha mag posiada 4000 SZ, więc możesz przypadkiem na niego "wpaść". :-)

Młokosy...

Powyżej domu Jermiena, przebywa grupa trzech młodzików. Zauroczeni Twym ekwipunkiem i wyglądem, zechcą zostać poszukiwaczami przygód. poproszą Ciebie - Łowcę Przygód, o zakupienie im 3 Półtroraręcznych Mieczyi dzban Piwa Baloora. Miecze zakupić możesz u Elence Fieldiny, zaś piwo wykupić możesz od Min Minlinga stojącego obok Elence (w dzień stoją oboje przed Oberżą Umar, nocą zaś w środku owej Oberży). Dalsze losy młokosów zależą od tego, co postanowisz im przekazać:
  1. tylko piwo - młodzieńcy zostaną odnalezieni, całkowicie schlani w Jaskini Umar;
  2. tylko miecze - znajdziesz ich w Jaskini Umar, zagrożonych atakiem Gibberlinga;
  3. piwo i miecze - napotkasz ich uciekających przed Zmutowanym Gibberlingiem.


Chata Valygara

Jeżeli przyjąłeś misję Tolgierasa, to trop doprowadzi Cię aż tu (patrz mapka). Przed wejściem do chaty zaatakuje Cię grupka Łowców, niestety killem all! teraz wejdź do chaty i rozpocznij rozmowę z Valygarem, masz 3 możliwości:
  1. zabić go i wykonać misję Kula Sfer
  2. zostawic go w spokoju
  3. przyjąć go do drużyny i również wykonac misję Kula Sfer
Więcej na ten temat znajdziesz we wcześniejszej części solucji.

Kurczakowe skarby

Tak, tak, mimo, iż to dziwny quest to się opłaca. na mapie masz zaznaczone miejsce przebywania stada kurczaków, nie wygląda ono podejrzanie, ale jednak... Misję te masz mozliwość wykonania, tylko jeśli nie zabiłeś jeszcze Smoka Cieni. Porozmawiaj z Jebem.Znajdziesz go na północ od Oberży Umar i płacąc marne 30 SZ (dusigrosze mogą poprzestac na 20 SZ) dowiesz się co nieco na temat szukającej przygód córki Hendricksa. Jeb sądzi, że w jednym z kurczaków jest coś cennego i jeżeli porozmawiasz z właścicielem kurczaków, usłyszysz ofertę kupna klejnotu. Obiecaj suta zapłatę.Kamień Beljuril jest niezwykle rzadki i wart o wiele więcej niż zapłaciłeś. Potrzebny jest on do stworzenia Żelaznego Rogu Valhalli (patrz Maheer, Zaklinacz Rogów).

Ludzka Skóra

Jeżeli wykonałes misję Seryjny Morderca w Dzielnicy Mostów i posiadasz jeszcze Ludzką Skórę znaleziona w domu Rejieka, to udaj się do miejscowego garbarza o imieniu Fael (stoi wśród sprzedawców, przed Oberżą Umar). Z notatki znalezionej w domu Rejieka dowiesz się, że ów Fael był wspólnikiem mordercy. Rozpocznij z nim rozmowę (pamiętaj, że podszywasz się pod Rejieka) i zakup księgę "Historia Zhentarim" (znak rozpoznawczy) oraz rozpoznaj w nim Darcina Cole'a (hasło). Fael zgodzi się wykonać zbroję z owej Skóry, ale potrzebuje dojej nasycenia Krwi Srebrnego Smoka. Jedynym przedstawicielem tego gatunku smoków jest obecnie Adalon (Podmrok). Aby zdobyć ową krew będziesz musiał zabić Adalon podczas pobytu w Podmroku. Uczyń to dopiero po uzyskaniu pomocy z jej strony, przy wydostaniu się z owej krainy (po załatwieniu strażników udaj się z powrotem do jej legowiska). Więcej informacji o pobycie w Podmroku znajdziesz tutaj. Wyprzedzimy troche fakty i...... kiedy zdobędziesz krew owego smoka, udaj się z powrotem do Faela i przekaż mu ją. Po wykonaniu dla Ciebie zbroi domyśli się, że nie jesteś Rejiekiem i sprowadzi kilku qmpli, chcąc Cię zgładzić (oczywiście przeliczyli się prawda? :-P). Ludzka Skóra może być noszona tylko przez ewidentnie złe charaktery (patrz Kuźnia Cromwella).